Aksi1i reviews

Aksi1i

Membru din: 27-09-2021Tara: TurciaOras: Istanbul Trimiteți PM

reviews

  • Mia reviews 20-07-2024
    Data întâlniriiDurataOrasAparenteServiciiComunicare
    2024-07-20 1 hour Ankara
    : 10.0
    : 10.0
    : 10.0
    Sarut
    Sex Oral
    CIM
    Sex
    Anal
    Sâni
    Finalizare Extra
    Foto
    Frantuzesc
    Fara prezervativ
    Nu
    Activa
    Nu
    Sâni de silicon
    Permis de mai multe ori
    Poza reala
    Mia - escort review from Turkey Mergi la profil
    Angaralılar fırsat ayağınıza gelmiş kaçırmayın derim. İstanbulda bekliyodum ama ankarayı teste çıkmış 3 gün kalacakmış. Eva (Mia) görüştüğünüzde çok memnun kalacağınız bir kız. Güzel fit dipdiri kalçalar inanılmaz göğüsler sutun bacaklara sahip. Yüz güzelliği zaten tartışmasız. Servislerde çok iyidir. Sizin texas dediğiniz otelde imiş. Yanında kendinizi özel hissedeceğiniz güzellikteki hatun, derin derin bj ve ustune pozisyon zenginliği olan bi hatun. Gerçek olduğunu %100 biliyorum çünkü ajansa ne zaman gelecek diye yazdığımda ankarada diye cevap verdi. Profili yenilemiş yorumlar silinmiş ama yorumların hepsi de güzeldi kendi istanbuldaki yorumumu da coment olarak aşağıya yazıcam kaçırmayın. Ankarayı sevmezse aslında işime gelir ama neyse .%100 tavsiye ederim bidaha bidaha da giderim : )
    (Aksi1i)
  • Eva HOT reviews 16-07-2024
    Data întâlniriiDurataOrasAparenteServiciiComunicare
    2024-07-16 1 hour Istanbul
    : 10.0
    : 10.0
    : 10.0
    Sarut
    Sex Oral
    CIM
    Sex
    Anal
    Sâni
    Finalizare Extra
    Foto
    Frantuzesc
    Fara prezervativ
    Nu
    Activa
    Nu
    Sâni naturali
    Permis de mai multe ori
    10% modificata in Photoshop
    Eva HOT - escort review from Turkey Mergi la profil
    Yer parislerin otel e 5 yanı giriş çıkış kolay herzamanki gibi. Alisa beni asansörden aldığında acaba biraz soğuk mu demedim değil ama odada soğuk bir kız olmadığını anladımmm . Fotoğrarlarından daha minyon bir kız, zamana oynama kesinlikle yok. Çok derin opüşme faslından sonra daha da derin ve ıslak ıslak uzun soluklu bir blowjob. Blowjob condomsuz ve derinlere inen cinsten toplarla pey oynadığını söyleyemiycem ama benim için olmazsa olmaz değil. hatun oyun hamuru gibi yatakta kımıl kımıl. Her pozisyona cok güzel uyum sağlar diye düşünüyorum. Benim çok bir pozisyon deneme şansım olmadı sebebi benim, çünkü hatun ilginç bir biçimde beni o kadar hızlı moda soktu ki kendimden geçtim. Sexte aktif seçtim ama aktif üstüdür kesinlikle. Ayakta kaşık pozisyonunda ben değil, sanki o benim içime girecekmişcesine zorladı beni. Farklı ve güzel bir deneyimdi. Hatun sexten sevk alıyor ve size bunu o kadar hissettiriyor ki (gerçek veya değil bilemem) siz ona uymaya başlıyorsunuz. Ben boşaldıktan sonra bile, farketmesine rağmen durmamam için beni beni tahrik etmeye devam etti. En son bana kaba davrandıysam özür dilerim diyordu. Ben çok memnun kaldım. bu arada kalçalar harika ötesi asansörden indikten sonra koridoru hiç görmedim diyebilirim hatunun kalçalarını izlemekten. Göğüsler doğal ve ele gelir b cup, ben sevdim. İngilizce iletişim çok rahat, hatta 1 saat dolduktan sonra bile yarım saat odasında sohbet ettik milleti çekiştirdik. Dediğim gibi eğlendim, eğlendiğini hissettim. Tavsiye ederim ve geldikçe kabul ederse ziyaretine giderim. Bu aralar hep güzel yorumlar yapıyorum hayırdır inşallah, ya doğru hatunları seçmeyi öğrendik yada şansımız yaver gidiyor diyelim. Ateşli zevk alan bir hatun bekliyorsanız doğru hatun.
  • Nikole reviews 12-07-2024
    Data întâlniriiDurataOrasAparenteServiciiComunicare
    2024-07-12 1 hour Istanbul
    : 10.0
    : 10.0
    : 10.0
    Sarut
    Sex Oral
    CIM
    Sex
    Anal
    Sâni
    Finalizare Extra
    Foto
    Frantuzesc
    Fara prezervativ
    Nu
    Brutal
    Nu
    Sâni naturali
    Permis de mai multe ori
    Poza reala
    Nikole - escort review from Turkey Mergi la profil
    Bostancı yeşilli parklı otele otoparka aracımı park edip sorunsuz kata çıktım. Kapı açılınca inanılmaz bir güzellikle karşılaştım. Boyum 186, kız topuklularla benim kadar. Bakımlı ve güzel ve hatta çok güzel. Gözler eller vucut yüz hepsi efsane. Gerçek olamayacak kadar kibar ve dingin karşıladı beni. Çok sexi çok güzel, çok akıllı bütün çoklar bu hatunda toplanmış resmen. O kadar güzel vakit geçirdim ki inanamazsınız. Hatunu izlemek sohbet etmek paha biçilemez. Ve boyle bir hatunla aynı yatağa girmek beni benden aldı. Ama bayan mükemmelin tek özelliği güzelliği değilmiş. Bakın şaka yapmıyorum bj kesinlikle 1. Sırada diyebilirim, diliyle yaptıkları yüzünden vücudum tir tir titredi, ve hatun sex ufkumu genişletti resmen, pozisyon zenginliği inanılmaz ve kendisi teklif ediyor. Yüzünü görmek istediğimi söylediğimde, tuttu beni aynanın önüne getirdi. Ve aynanın karşısında ayakta kaşık pozisyonu anlatılamaz. Odada dört döndük resmen. Doggy de görüntü efsane, misyonerde yüzünden zevk aldığını hissediyorsunuz ve inanılmaz haz veriyor insana, ters cowgirlde bu kadar başarılısını görmedim duymadım. Ya inanılmaz anlar yaşadım. Bu kadar güzel ve bu kadar özel olacağını tahmin edemezdim. 2 gün daha buradaymış ve o iki günde de kesin ziyaret edeceğim.Koşun, koşmayın hatta uçun. Ve sizi kabul etmesi için ricada bulunun. Tavsiye edermiyim sorusunun cevabı şöyle. Beğenmeme ihtimaliniz yok ama olursa beni bulun. Siz zaten onu beğeneceksiniz de umarım o sizi beğenir, nazik olun kibar olun üzmeye çalışmayın. 18 yaşınızdaki ilk deneyiminiz gibi heyecan ve aşkla sarılın. Profilimi incelerseniz göreceksiniz ne kadar çok yorumum olduğunu. Ama bu kız bir başka dostlar. Taçsız prenses, sex tanrıçası, güzellik tanrıçası. Ben çoooook sevdim çok, kaçırmayın. Beyler güvenin bana hatun 2 güne gidecek ve muhtemelen birdaha gelmeyecek, kaçırmayın. Hatta yazdıklarımı okuyaan bayan varsa siz bile gidin kabul ederse... o kadar diyorum.
    Teşekkürler Nikol unutamayacağım anlar için.
    (Aksi1i)
  • Monica reviews 05-07-2024
    Data întâlniriiDurataOrasAparenteServiciiComunicare
    2024-07-04 1 hour Istanbul
    : 10.0
    : 10.0
    : 10.0
    Sarut
    Sex Oral
    CIM
    Sex
    Anal
    Sâni
    Finalizare Extra
    Foto
    Frantuzesc
    Fara prezervativ
    Nu
    Brutal
    Nu
    Sâni naturali
    Nu stiu
    Poza reala
    Monica - escort review from Turkey Mergi la profil
    Hatunun kaldığı otelin, fiyatların, servislerin, hiçbir önemi yok. Hatun o kadar iyi ki şartlar ne olursa olsun gidilir görülür. Anlatmıycam bişey sadece şunu söylüyorum. Gidin abi bu hatuna. Mükemmel. Herşeyiyle harika. Yarın sanırım son günü kaçırmayın. Kaçırırsanız tek yapmanız gereken gittiği yere uçak bileti alıp peşinden gitmek olmalı. O kadar diyorum.
  • Kira reviews 02-07-2024
    Data întâlniriiDurataOrasAparenteServiciiComunicare
    2024-07-02 1 hour Istanbul
    : 10.0
    : 10.0
    : 10.0
    Sarut
    Sex Oral
    CIM
    Sex
    Anal
    Sâni
    Finalizare Extra
    Foto
    Frantuzesc
    Fara prezervativ
    Nu
    Activa
    Nu
    Sâni naturali
    Nu stiu
    30% modificat in Photoshop
    Kira - escort review from Turkey Mergi la profil
    Outcall bana oldum olası riskli gelmiştir, ama yine bu sitedeki başka bir hatunun ısrarına dayanamayıp kira ile hızlı bir randevu ayarladım. Fotoğraflar çok hoşuma gitmese de görünce beğeniceksin sözlerine güvenip kira ile görüştüm. Haklıymış fotolar farklı kız farklı. En çok verified yazan fotoya benziyo kız o ama gerçekte çok daha güzel kız. Profili de yanlış göğüslere B demiş ama D , kiloya 46 demiş o da yanlış ,ona da her biri 5 kg gelen iki göğüsü ekleyin öyle . Demem o kiiii hatun hafif balık etli ama hafif koca göğüslü taş kaseli evirmelik çevirmelik. Bj ıslak ve derin uzun uzun yapardı belki ama ben dayanamazdım kısa kestik. Ateşli mi ateşli, bakışları baştan çıkarıcı, güzel bir sex texrübesi yaşattı. Koca göğüslerin dalgalanışını seyretmek ayrı bir haz ve keyif. Doggy de görüntü enfes. Öpüşme dilli kaşarlı dudaklı ne ararsan. Gözler derya deniz eller bakımlı. Önünüzde bj ye geçerken bir saçları toplayışı var orada boşalmak istedim. Tam bir gf sizinle ilgileniyor. Serte gelir mi bilmem çünkü ben sert sevmem ama bu hatun bence her yola gelir. Sizi de mutlu eder. Outcall imkanı olanlar görmeli değerlendirmeli pişman olunmaz. Kız 20-25 yaşında rus, ingilizce var ve hatta türkce de var. Türkçeye tam hakim değil ama %50 diyelim, konuşulur anlaşılır. Arada ajans yok kendisi görüşmeleri koordine ediyor. Ama lütfen fotoğraflara takılı kalmayın. Evet o kız ama gerçekte çok daha güzel. Ben istemedim ama isterseniz belki foto atıyodur. Gidin ya pişman olunmaz kesinlikle isteklerinize karşılık vericek iyi hatun. Tavsiye edilir.:)
  • MARGO ELIT reviews 16-06-2024
    Data întâlniriiDurataOrasAparenteServiciiComunicare
    2024-06-15 1 hour Istanbul
    : 10.0
    : 10.0
    : 10.0
    Sarut
    Sex Oral
    CIM
    Sex
    Anal
    Sâni
    Finalizare Extra
    Foto
    Frantuzesc
    Fara prezervativ
    Nu
    Brutal
    Nu
    Sâni naturali
    Nu stiu
    Poza reala
    MARGO ELIT - escort review from Turkey Mergi la profil
    Parislerin oteli giriş çıkış rahat kız sizi asansörden alıyor. Margo asansöre bindiğimde direk dudaklarıma yapıştı ve kaslı vücuduyla sımsıkı sarıldı. Asansörden indiğimizde koşa koşa zıplaya zıplaya, kıvıra kıvıra odaya süzüldü tabı ben de peşinden :) anladım ki normal bir görüşme olmayacak. Hatun deli fişek bir hatun gözleri çok güzel vücut zaten taş ötesi. Kımıl kımıl değişik bir hatun. Sizi pozisyondan pozisyona sokuyor, topları resmen sömürüyor. Dalgayla oynarken nakış işlermiş gibi ince ince narin narin sonrasında sert oynaşmalarla devam ediyor. Alt takım çok iyi sımsıkı ve minnak :) sizi kral gibi hissettiriyor. Dilli dudaklı öpüyor ve hatta sömürüyor. Sana para verdim ulan 1 saniyemi boşa geçirmem diyor resmen. İngilizce anlaşılabilir düzeyde. İkramları bitmiyor.Ben çok beğendim tekrar giderim. Tekrar tekrar da giderim. Tavsiye de ederim.
  • Adriana reviews 12-06-2024
    Data întâlniriiDurataOrasAparenteServiciiComunicare
    2024-06-12 1 hour Istanbul
    : 10.0
    : 9.0
    : 8.0
    Sarut
    Sex Oral
    CIM
    Sex
    Anal
    Sâni
    Finalizare Extra
    Foto
    Nu
    Fara prezervativ
    Nu
    Activa
    Nu
    Sâni de silicon
    Nu stiu
    Poza reala
    Adriana - escort review from Turkey Mergi la profil
    Yer bostancı yeşilli parklı otel. Adriana fotoğraflarla birebir. Çok güzel kız taş bebek resmen. 24 yaşında Sokakta yürüdüğünde eminim bütün herkes dönüp dönüp birdaha bakıyordur. Sexte aktif denilebilir. Bj kondomsuz. İngilizce zayıf ama anlaşılabilir. Benim için hayal kırıklığı yaratan öpüşmemesi oldu. Hiç öpüşme yok. Her pozisyona gelir vs ama öpüşmüyorsam hissetmiyorum, sex benim için bitiyor. Öpüşmeyi sevmeyenler için bence kesinlikle görülmeli. Çok puan kırmıyorum sebebi bunu ajansla konuşmamış olmam. Ben birdaha gitmem. Ama kollarınızın arasında bir top model olsun istiyorsanız. Denenebilir.
  • DILARA LUX reviews 03-06-2024
    Data întâlniriiDurataOrasAparenteServiciiComunicare
    2024-06-01 1 hour Istanbul
    : 6.0
    : 2.0
    : 2.0
    Sarut
    Sex Oral
    CIM
    Sex
    Anal
    Sâni
    Finalizare Extra
    Foto
    Nu
    Cu prezervativ
    Nu
    Pasiv
    Nu
    Sâni de silicon
    Nu stiu
    50% modificat in Photoshop
    DILARA LUX - escort review from Turkey Mergi la profil
    Yerbostancı yeşilli parklı otel. Ben yakalanmadım ama görevliler koridorlarda misafir avına çıkmış haberiniz olsun. Ajans ne yazık ki düzelecek gibi yapıyor ama yine düzelemiyor. Sahtekarlıkta sınır tanımıyor. Başka bir kıza randevu aldım. Ama odaya girdim briana !! Diyceksiniz ki bu kız briana değil nie buraya yorum yapıyosun.. Ahahahaha haklısınız çünkü dilara tuvalette gizlenmiş. Ben briana ile biraz öpüşme vs sonrası wc kullanmak istediğimde dilara nın tuvalette gizlendiğini öğrendim. Neyse çıksın dedim çıkmayınca ona da ödeme yapıcam dedim anlaştık bende duo hayaliyle ödemeyi yapıp duşa girdim. Çıktığımda iki hatun beni bekliyodu yatakta. Briana yı ayrı anlattım kendi sayfasında burada dilara yı anlatayım. Kızın yuzu güzel , göğüsler çok kötü işçilik ama kocaman. Kalçalar brianna nın yanında sönuk kalıyor ama irice diyebilirim. Memelerde kocaman ameliyat izi var çocuk doğurmuş sanırım karında ayrı bir doğum yara izi ama doktor işi değil boydan boya ve gerçekten görseli çooook bozuyor. Öpüşmeyi sevmiyomuş hanımefendi öpmeyiz dedim bitane daha var ya :) ama bj fena değildi.Cowgirlde üzerimde tepinirken bütün vücüdumu tahriş etti sert kasık kıllarıyla. Kasık hadi görünmüyo diz altında da mevcut. Ya şaka gibiydi. Öyle kenardan kenardan izledi bizi diğeriyle sevişirken arada arkadaşına sordu boşaldı mı diye. Bir ara eline aldı boşalmıyorum diye sağa sola sallayarak boşaltabileceğini sandı. Deli sanırım dedim. Dur ne yapıyosun dedim. Ama anlamıyo zate. İlginç bir deneyimdi. Bi içeri girelim dedim ters cowgirle aldım boşalayım da bitsin bu zulum derken. Bir yandan öbürünün yüzünü gözünü görürüm dedim ama öbürü zaten gitmiş koltukta oturuyo mesajlaşıyo. Devam dedim. Baktım olmuyo çıktım oburune gel dedim neyse geldi ama giremezmişiz ayrı kondom lazımmış. Ee napcaz kondom bitmiş. Şimdi 2saat 2 kadın 2 kondom ve 1 posta, kondomları bitmiş bj kondomsuz olmazmış zaten öpüşmezmiş birinden çıkıp diğerine girerken kondom değişcekmiş, iyi o tamam da kondomunuz yok. :(((
  • BRIANA LUX reviews 03-06-2024
    Data întâlniriiDurataOrasAparenteServiciiComunicare
    2024-06-01 2 hours Istanbul
    : 9.0
    : 5.0
    : 6.0
    Sarut
    Sex Oral
    CIM
    Sex
    Anal
    Sâni
    Finalizare Extra
    Foto
    Fara limba
    Cu prezervativ
    Nu
    Moderat
    Nu
    Sâni de silicon
    Permis de mai multe ori
    Poza reala
    BRIANA LUX - escort review from Turkey Mergi la profil
    Evet dostlar kız gerçek bostancı yeşilli parklı otelde kalıyor. Bu ara koridorlarda misafir avına çıkmışlar haberiniz olsun. Oda oda geziyorlar neyse ki ben yakaladnmadım. Ajans herkesin bildiği sahtekar ajans zaten bu kızla görüşmem de sahtekarlığı sayesinde oldu bu kızı beğenmiştim ancak başka bir kıza randevu aldım tipik lux ne varsa onu al hesabı yaptçüı kapıyı briana açtı ve zaten beğendiğim bir kız olduğu için kaldım. Kız fortoğraflarla neredeyse birebir. Kocaman göğüsler incecik bir bel ve daha kocaman kalçalara sahip. İlk karşılaması çok sıcaktı. Tuvalete girmek istedim dolu dedi arkadaşı varmış. Duş nasıl alcam dedim. Dolu dedi. Dedim soyle çıksın. Çıkmadı. 2 saat orada bekliycekmiş. O da gelsin ödeme yapıcam ona da, ikiniz gelin dedim, olur dedi neyse anlaştık. Kız çıktı ben wc duş sonrası odaya döndüm. Dilara lux.briana lux ikisi yatakta bekliyo. Neyse brianna yı burada anlatayım. Dilarayı kendi sayfasında. Dediğim gibi kız güzel. Ama elden telefon hiç düşmedi. Sex ortasında tuvalete bile gitti. Odada dolaşmalar vs. Bj condomlu. Sadece kafasını alıyor oda az az. Zaten tırnaklardan tutamıyo bile. Kötüydü anlıycağınız cowgirlde üstünde tepinen bir hatun duşunun oyle zevksiz keyifsiz. Arada çıkıyo boşaldın mı diyo, yok diyorum. Biraz telefona bakıyo arkadaşıyla konuşuyo sonra devam. Dudaklar dolgu dilsiz öpüşüyo sevdim ama fena değil öpüşme. Göğüsler kocaman ama o kadar kötü bir işçilik ki sağa sola kayıyo silikonu. Göğüs altı yara izi çok kalın ve belirgin olduğu için misyonerden kaçıp doggye geçeyim dedim. Doggy de inanılmaz bir görüntü ama bu sefer de kokudan duramadım. Anlıycağınız. Sıkıntılı bir görüşme. Ama dediğim gibi kız gerçekten güzel. Bu arada dilara daha fena onda durum daha vahim . O profile bakarsanız orda da onu yazıcam. Haaa aklınıza duo falan gelmesin bunların ikisi ve ben aynı odadaydım die. Herkes kendi kafasında takılıyo benle ilgilenen pek yoktu:) hiç 3 olamadık desem yeridir yani. Zaten ingilizce yok ispanyolca konuşuyolar arada
  • Nikol reviews 03-06-2024
    Data întâlniriiDurataOrasAparenteServiciiComunicare
    2024-03-24 1 hour Istanbul
    : 10.0
    : 6.0
    : 7.0
    Sarut
    Sex Oral
    CIM
    Sex
    Anal
    Sâni
    Finalizare Extra
    Foto
    Nu
    Cu prezervativ
    Nu
    Moderat
    Nu
    Sâni naturali
    Permis de mai multe ori
    Poza reala
    Nikol - escort review from Turkey Mergi la profil
    Çok genç çok güzel. Bütün özelliklerini sıraladım. Başka da bir yorumum yok aslında ama 150 karakter yazmalıymışım ondan yazıyorum. Ha birde daha önce kötü yorum yaptığım kızlardan özür diliyorum :)